miercuri, 16 ianuarie 2013

Grup de copii in Retezat, iulie 2011, part. 1

  Traseu la barajul Gura Apei si lacul Bucura cu un grup de copii din Ploiesti.



    Am urcat cu doua microbuze pline pana la Gura Bucurii, unde am coborat din masini si ne-am continuat traseul pe jos din poiana Pelegii pana la Lacul Bucura.





























gentiane










     Bucurosi ca au ajuns la lac, copiii au mancat pachetele de pranz, si am urcat apoi pana la refugiul Salvamont.








 La refugiu am fost intampinati de baietii din echipa de salvamont, care au pregatit pentru fiecare din grup cate o cana de ceai fierbinte.














       Copiii au fost foarte fericiti sa bea ceai fierbinte in mijlocul muntilor, mai ales ca batea un vant rece si incepea sa picure usor.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu