joi, 8 august 2013

Tabara de copii in Retezat, iulie 2013


                 Am urcat la Lacul Bucura, cu un grup de copii din Bucuresti, veniti in tabara pe Valea Raului Mare si insotiti de trei parinti si doua profesoare vesele si pline de viata, Dana si Elena...sper ca am retinut bine numele lor :) ... Am plecat cu microbuzul de la complexul Dorulet de pe Rau Mare si am facut o prima oprire pe barajul Gura Apei pentru poze si povesti... apoi cu microbuzul am urcat pana la Gura Bucurei, de unde am pormit pe jos pe traseul montan Poiana Pelegii - Lacul Bucura si inapoi.


Eu cu Dana pe barajul Gura Apei






..."fericirea are chipul tau"...precum versurile cantecului :)

Elena, Dana si una din mamici... Doamna, fiind geolog de meserie, a avut amabilitatea de a ne informa care sunt problemele ce pot aparea in structura acestui tip de baraj. 

Podul ce traverseaza Lapusnicu spre Poiana Pelegii.





















...la intrarea in golul alpin am facut o pauza de masa...

...Doamna geolog, refacand bandajul de la piciorul cu probleme...




Gentiane, pe un colt de stanca, pe langa traseul spre Bucura. Florile sunt din ce in ce mai rar intalnite.


Elena si Dana, admirand Gentianele :)




Lacul Lia, in planul indepartat...

...sosirea la lacul Bucura.

 In spate se vede o parte din Lacul Florica si vf. Judele...




Vf. si lacul Bucura

Refugiul Salvamont Bucura










Intoarcerea la masina...











Sosirea la masina in Gura Bucurii.

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu