marți, 28 aprilie 2015

Vf. Furcatura Clopotivei - M. Tarcu, 13 aprilie 2015

                                  Vf. Furcatura Clopotiva - are o altitudine de 1456m si se afla in M. Bloju din M.Tarcu, la poalele caruia se afla satul Clopotiva. Am plecat in expeditie impreuna cu Ghita si Maria(mama mea), insotiti de Haiduc, catelul. Toata zona e acoperita de padure deasa de amestec (foioase si molid) si de cateva pajisti pentru pasunat. De cativa ani am tot spus ca trebuie sa ajungem pe acest varf, foarte greu de gasit, fiind inconjurat de  desisul salbatic unde, pe vremuri de demult, aici erau casele satenilor. Am descoperit si pietrele de hotar din vechea asezare , care delimitau, pe vremuri, terenul satenilor. Din furcatura Clopotivei se poate vedea tot lantul muntos al Retezatului, varfurile Gugu si Borascu din M. Godeanu, mare parte din muntii Tarcu, M.Poiana Ruscai, precum si toata Tara Hategului, cum se asterne la "Picioarele Muntilor"

Panorama Muntii Retezat, vazuta din dealul Muncelului 

Ghita si Maria incercand sa depisteze ce munti se vad in zare... si au reusit! :)





Ghita, prin padurea deasa... atat cat se poate descifra din pozele facute cu telefonul...
 am uitat toate aparatele foto la masina :)






o micuta vizuina :)

Vf. Furcatura Clopotivei (1456m)

Eu(Ina) si mama mea, bucuroase ca am ajuns in sfarsit pe Vf. Furcatura Clopotivei


Ina si Haiduc, admirand peisajul din zare...
Ghita si el foarte bucuros ca am descoperit locatia varfului
Borna de pe varf

 
Panorama VF. Retezat, vazuta de pe Furcatura Clopotivei






Liliac de munte - infloreste primavara devreme, doar in zona de padure si e foarte rar vazut.



Brandusa pentru ierbar :)

Frumoasele si gingasele Branduse de primavara





Pietre de hotar din vechile asezari ale satenilor.




...o stanca mai deosebita... ce frumos ar fii sa ii putem auzi povestea :)


Panorama Tarii Hategului cu lacurile de acumulare, vazuta din dealul Muncelului.
Ne revedem curand, cu alte locuri minunate!


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu