joi, 5 septembrie 2013

La plimbare prin M-tii Tarcu, August 2013

          Impreuna cu Diana, Martin si cei 4 copii ai lor , am plecat din Clopotiva, cu masina, pe la barajul Gura Apei; am ocolit barajul pe drumul din dreapta pe valea raului Ses. Am intrat apoi pe traseul dunga rosie(traseu universal pentru creasta) pana in Saua Iepii, si apoi pe creasta spre Vf Baicu. Am vazut cele doua lacuri de sub varf, am mancat zmeura, afine :), ne-am jucat cu cei doi catei care ne insoteau, Ananda si Oria... Tura a durat cam 5 - 6 ore dus intors. Am prins o vreme buna si am avut ocazia astfel sa putem vedea aproape toata creasta Retezatului si o parte buna din creasta Godeanu.

broscute :)

Traseul spre Saua Iepii...

....la zmeuris...




Stana Cordova din Saua Iepii


Sophia, micuta montaniarda :) 


...la cules de afine...






Caii de la stana.

Toata trupa cu catelusa Oria in frunte :)






Oria



Oria si Ananda asteptand bunatati de la Sophia.



Diana, Ina, Andrea, Paul, Sophia.


Sophia 



...creasta spre vf. Baicu.

Lacul Gura Apei vazut din Sa








...spre vf. Baicu.

Vedere spre vf. Gugu


Lacurile de sub vf. Baicu

Gugu, m.Godeanu


Tehodora, Andrea, si Paul  culegand afine.


Sophia si Oria pe vf. Baicu





Martin si Sophia








Oria, Sophia si Ananda



vf. Merila Mare si vf. Gugu, M. Godeanu

...intoarcea la masina.



...coada laului Gura Apei, vedere din padure.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu